Home / Serwis

Serwis

Przyświeca nam idea, że transakcja nie kończy się w momencie kupna produktu. Niezwykle ważne jest dla nas Państwa zadowolenie na każdym etapie: wyboru, nabycia i użytkowania urządzenia. Projektując i oferując okapy kierujemy się troską o Państwa zadowolenie i satysfakcję z dokonanego wyboru oraz dbałością, by zakupione urządzenia długo i wydajnie służyły Państwu w kuchni.

U nas każdy Klient może być spokojny o bezpieczeństwo swoich pieniędzy!

Wypadkową tych wszystkich celów było stworzenie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Zespół wykwalifikowanych serwisantów szybko i skutecznie usunie każdą ewentualną usterkę. Zapewniamy najwyższą jakość świadczonych usług i – co najważniejsze – krótkie terminy napraw. Na zgłoszoną reklamację odpowiadamy w przeciągu doby.

Po otrzymaniu zgłoszenia serwis skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia szczegółów i wyznaczenia terminu naprawy.

Historia zmian produktów GLOBALO

Dbając o przejrzystość zmian oraz ulepszeń dokonywanych w naszych produktach, mogą Państwo sprawdzić historię wybranego produktu w przygotowanym zestawieniu:

Historia zmian produktów GLOBALO

Zgłoszenie reklamacyjne można złożyć :

Telefonicznie: 13 492 75 60

E-mail: serwis@globalo.pl

W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać:

  • numer telefonu,
  • nazwę modelu okapu,
  • numer dokumentu zakupu,
  • krótki opis usterki.

WARUNKI GWARANCJI