Home / Płatność i dostawa

Płatność i dostawa

Koszty transportu

Koszty transportu pokrywa GLOBALO, jednak minimum logistyczne to 1 okap. Produkty są wysyłane za pośrednictwem spedycji DPD na wskazany przez adres. Istnieje możliwość wysyłki towaru bezpośrednio do Twojego Klienta.

Rozliczenia

Faktura za zakup zostanie wysłana na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia.

Dostępne formy płatności:

Klienci indywidualni

  1. Przedpłata na konto bankowe 
  • Przelew online przez system PayU
  • Przelew bankowy na konto:

HerlinGroup Sp. z o.o.

Maków 10, 38-500 Sanok

Nr konta (nazwa banku):PL 17 2490 0005 0000 4530 9340 4762

  1. Płatność za pobraniem (odliczoną gotówką, przy odbiorze przesyłki od kuriera).
  2. Płatność ratalna – sprawdź szczegóły na stronie Raty.

Klienci biznesowi

Dwie pierwsze transakcje:

  1. Przedpłata na konto bankowe
  • Przelew online przez system PayU
  • Przelew bankowy na konto:

HerlinGroup Sp. z o.o.

Maków 10, 38-500 Sanok

Nr konta (nazwa banku):PL 17 2490 0005 0000 4530 9340 4762

  1. Płatność za pobraniem (odliczoną gotówką, przy odbiorze przesyłki od kuriera).
  2. Płatność ratalna – sprawdź szczegóły na stronie Raty.

Kolejne transakcje:

  1. Płatność na konto bankowe na podstawie faktury z odroczonym terminem płatności.

Realizacja zamówienia

Produkty, które są dostępne w magazynie wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Jeżeli zamówienie na produkt dostępny wpłynie do godz. 11.00, towar wysyłamy tego samego dnia z planowanym doręczeniem na dzień następny roboczy. W przypadku produktów dostępnych na zamówienie o terminie wysyłki i szacowanej dostawy informujemy indywidualnie.

Wymiana i zwroty

Zgodnie z obowiązującym prawem akceptujemy prawo do wymiany i zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki bez podania przyczyny. Szczegółowe zasady znajdują się na stronie Wymiana i zwrot.

Kontakt

Szczegółowe informacje można uzyskać mailowo - biuro@globalo.pl lub telefonicznie. Zapraszamy do kontaktu z jednym z naszych Doradców Klienta: