• raty globalo
  • "Pięknie dziękuję za mega szybką i sprawną obsługę. Okap dotarł po 24h od zamówienia, do tego miła obsługa, super :) Polecam" - Dawid A.
    Zobacz więcej >>
  • Napisali o nas m.in.: WybierzAGD.com.pl BabskiŚwiat.com.pl Deko-rady.pl Newpolishdesing.pl Extradom.pl Kuchenny.com.pl Deccoria.pl
    Zobacz więcej >>
Home / Blog GLOBALO / Idea współpracy B2B

Idea współpracy B2B

b2b, biznes globalo, okapy globalo, firma globalo

GLOBALO to jeden z liderów na rynku okapów kuchennych w Polsce. Dzięki sumiennej pracy i zdobyciu bezcennej wiedzy stale udowadniamy, że jesteśmy w stanie zaspokajać potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów. Nie byłoby to jednak możliwe, gdyby nie strategia naszej firmy, którą stale rozwijamy, pielęgnujemy i dostosowujemy do wymogów rynkowych. Poszerzające się grono lojalnych i zadowolonych klientów to dla nas najlepsza rekomendacja. W GLOBALO wiemy, jak cenne są relacje z Państwem, dlatego dbamy o nie, ciągle ulepszając jakość obsługi, produktów i usług. 

Jedną z podstawowych idei naszej firmy jest współpraca B2B, inaczej zwana „Business-to-business”. Systemy wspomagające relacje B2B umożliwiają nam współpracę z klientami, dostawcami i innymi kontrahentami, usprawniając proces zarządzania i obsługi.

Oferowane przez nas wsparcie sprzedaży obejmuje najlepsze rozwiązania pozwalające na rozwój, zarządzanie sprzedażą, obsługą sprzedażową i posprzedażową. Z jakich systemów korzystamy i co robimy, aby usprawnić pracę naszej firmy? Jakie korzyści ma z tego klient?

System CRM

Narzędzia usprawniające naszą pracę są wsparciem w naszych codziennych działaniach. Aby usprawnić system pracy oraz podnieść jakość naszych odpowiedzi na potrzeby klientów biznesowych i indywidualnych, nasi pracownicy wykorzystują w codziennych relacjach i kontaktach system zarządzania oparty o rozwiązanie Customer Relationship Management.

Na jego wykorzystanie coraz częściej decydują się przedsiębiorstwa, które mają na uwadze jak najwyższą jakość swoich usług. Główną zaletą wdrożenia CRM jest przede wszystkim poprawa systemu odpowiedzi i reagowania na potrzeby Klientów.

CRM ułatwia nam wewnętrzną i zewnętrzną komunikację, kontakt klienta z doradcą, preferowanym handlowcem czy konsultantem. Dzięki temu nasi pracownicy są w stanie na bieżąco reagować na Państwa potrzeby, bez względu na to, czy w danej chwili znajdują się w biurze, w podróży służbowej czy w poza oddziałem firmy.

Obsługa Telefoniczna

Obsługa telefoniczna GLOBALO spełnia najwyższe wymogi jakości. Analizując ideę obsługi telefonicznej należy pamiętać, że pozwala nam na nawiązanie i obsługę dużej ilości klientów w stosunkowo krótkim czasie. Jest to oczywiście główna zaleta sprzedaży telefonicznej, podobnie jak fakt, że dzięki telemarketingowi sprzedawcy są w stanie zbierać opinie na temat danych produktów i usług. Informacje te są dla nas niezwykle cenne w momencie przygotowywania nowej strategii, obsługi sprzedażowej lub poszerzenia oferty produktów. Obsługa telefoniczna stanowi dla nas znakomity sposób na utrzymanie stałego kontaktu z Państwem, a Państwu pozwala na zaoszczędzenie czasu. Udowodniono, że rozmowa telefoniczna wymusza koncentrację konsumenta na przekazie, dzięki czemu skracamy czas Państwa oczekiwania i pomijamy zbędnych pośredników.

Sklep internetowy

Sklep internetowy www.globalo.pl to nowoczesna platforma informacyjno – sprzedażowa, dostosowana pod wymogów osób niedowidzących. Profesjonalnie przygotowany sklep daje szereg możliwości naszym Klientom. Podstawową zaletą naszego sklepu jest poprawność wyświetlanych danych, takich jak zdjęcia, opisy, rysunki techniczne, filmy, specyfikacje produktów i inne. Wszelkie dane są skrupulatnie przygotowywane, wprowadzane i na bieżąco aktualizowane. Własny sklep daje gwarancję bezpieczeństwa zakupów oraz poprawności danych.

GLOBALO na swojej stronie internetowej wprowadziło i na bieżąco udoskonala szereg rozwiązań, mających wpływ na skrócenie czasu zakupów i wzrostu poziomu zadowolenia Klienta. Wśród rozwiązań tych znajdziemy między innymi system rekomendacji i oceny każdego z produktów, wirtualny katalog dostępny również w wersji papierowej, wizualizacje produktów, filmy instruktażowe i edukacyjne, czy szczegółowy poradnik dotyczący wyboru, montażu i użytkowania produktów.

Materiały dla Klientów

Studia projektowe, studia kuchenne i klienci biznesowi stanowią znaczący odsetek partnerów GLOBALO. W celu zaspokojenia Państwa potrzeb regularnie przygotowujemy materiały promocyjne i edukacyjne, mogące ułatwić Państwu dotarcie do klienta ostatecznego, sprzedaż i realizacje projektów. Idea firmy GLOBALO zakłada również dostarczanie materiałów niezbędnych do współpracy na płaszczyźnie B2B. Wśród materiałów tych znajdują się między innymi: katalogi i ulotki, wizualizacje, zdjęcia produktów, filmy instruktażowe, filmy edukacyjne oraz wiele innych, w tym już wkrótce modele 3D naszych okapów, które ułatwią Państwu indywidualne dopasowanie i realizację projektów ze strony projektantów i architektów wnętrz.

Korzyści dla biznesu

Uważamy, że sprawne i skuteczne zarządzanie firmą GLOBALO, rozwój systemów informatycznych usprawniających współpracę B2B owocuje jak najlepszymi relacjami z naszymi Klientami. Każdego dnia staramy się wychodzić naprzeciw Państwa oczekiwaniom, sprawiając, by środowisko pracy z GLOBALO naszych klientów było w jak najlepszej kondycji – zawsze przy zachowaniu najwyższej jakości.