Home / Serwis

Serwis

Przyświeca nam idea, że transakcja nie kończy się w momencie kupna produktu. Niezwykle ważne jest dla nas Twoje zadowolenie na każdym etapie: wyboru, nabycia i użytkowania okapu kuchennego GLOBALO. Projektując i oferując okapy, kierujemy się troską o Twoją pełną satysfakcję z dokonanego wyboru oraz dbałością, by zakupione urządzenia długo i wydajnie służyło w kuchni Twojej lub Twojego klienta.

Z myślą o tym stworzyliśmy własny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, w którym zespół wykwalifikowanych serwisantów GLOBALO szybko i skutecznie usunie każdą ewentualną usterkę. Zapewniamy najwyższą jakość świadczonych usług i – co najważniejsze – krótkie terminy napraw. Na zgłoszoną reklamację odpowiadamy w przeciągu 24h.

U nas każdy Klient może być spokojny o bezpieczeństwo swoich pieniędzy!

Wypadkową tych wszystkich celów było stworzenie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Zespół wykwalifikowanych serwisantów szybko i skutecznie usunie każdą ewentualną usterkę. Zapewniamy najwyższą jakość świadczonych usług i – co najważniejsze – krótkie terminy napraw. Na zgłoszoną reklamację odpowiadamy w przeciągu doby.

Po otrzymaniu zgłoszenia serwis skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia szczegółów i wyznaczenia terminu naprawy.

WARUNKI GWARANCJI

Twój okap miał awarię?

Bez obaw! Skontaktuj się z naszym serwisem wypełniając poniższy formularz. Po uzyskaniu niezbędnych informacji ustalimy szczegóły i wyznaczymy termin naprawy.


Historia zmian produktów GLOBALO

Dbając o przejrzystość zmian i ulepszeń, przygotowaliśmy zestawienie online z historią produktów GLOBALO. Sprawdź nowe wdrożenia i towary wycofane z produkcji.

Historia zmian produktów GLOBALO